جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: آنچه در رسیدگی به مسائل اجتماعی مهم است تمرکز و انسجام بر روی یک موضوع و وحدت رویه تا حل آن مشکل است.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۷۹
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سردار علی‌اکبر افراسیابی در دومین همایش سالانه منتخبان کنشگران اجتماعی بسیج خراسان رضوی اظهار کرد: کارهای بزرگ توسط کنشگران اجتماعی انجام می‌شود و گروه‌های جهادی و مردمی همیشه در صحنه حضور دارند و به نیازمندان کمک می‌کنند.

 وی خطاب به کنشگران اجتماعی، اعلام کرد: عملکرد و اقدامات شما اثرگذار است. برنامه‌ریزی کنید تا کارها به‌خوبی ساماندهی شود.

 جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) عنوان کرد: علی‌رغم تمام تحریم‌ها و هجمه‌های دشمن، با مدیریت خوب امام و رهبری، شاهد رشد کشور هستیم و به نقطه حد مطلوب خواهیم رسید.

 افراسیابی بیان کرد: باید ظرفیت‌ها را پای‌کار بیاورید و بر محله‌های اسلامی تمرکز کنید، چرا که هر محله اسلامی یک جمهوری اسلامی کوچک است.

 دشمن به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات است

 وی در ادامه باتوجه‌به اهمیت انتخابات اسفندماه مطرح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم است، دشمن به دنبال کاهش حضور مردم در پای صندوق رأی و انتخابات ۱۱ اسفندماه است.

 افراسیابی افزود: یکی از کارهای اجتماعی جلب مشارکت مردم در پشتیبانی و حمایت از انقلاب اسلامی و حضور باشکوه در پای صندوق رأی است هر رأی ما موشکی بر سر دشمنان است.

 وی بیان کرد: مسائل اجتماعی را باید به‌خوبی شناسایی و نقش‌آفرینی کنیم و جای کار بسیاری دارد، هر چه بیشتر در این زمینه فعالیت کنیم مشکلات امنیتی، اقتصادی و فرهنگی کمتری خواهیم داشت.

 جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با بیان اینکه در اسلام رسیدگی به مسائل اجتماعی اهمیت بسیاری دارد، توضیح داد: آنچه در رسیدگی به مسائل اجتماعی مهم است تمرکز و انسجام بر روی یک موضوع و وحدت رویه تا حل آن مشکل است.

 همایش سالانه منتخبان کنشگران اجتماعی بسیج خراسان رضوی در عرصه‌های سبک زندگی، جمعیت، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و محلات کرامت در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

 انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند هم‌زمان در سراسر کشور، در چهارهزار و ۵۴۶ شعبه اخذ رأی خراسان رضوی برگزار خواهد شد که از این تعداد هزار و ۸۷۴ شعبه اخذ رأی مربوط به مشهد است.

 هزار و ۲۶ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی برای کسب ۱۸ کرسی نمایندگی در ۱۲ حوزه انتخابیه این استان و هشت نامزد مجلس خبرگان برای کسب ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری با هم رقابت می‌کنند.

 ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم‌زمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند امسال برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها